Держпродспоживслужба за перше півріччя 2021 року перевірила понад 2,4 тис. суб’єктів господарювання щодо захисту прав споживачів. Порушення виявлені у 28,5% перевіреної кількості суб’єктів.

Найбільша кількість порушень (62,8%) стосувалася відсутності необхідної, доступної, правдивої та своєчасної інформації про продукцію або продавця. На другому місці (10,2%) — порушення умов договору між споживачем і виконавцем про виконання роботи, надання послуги. На третьому місці (6,5%) — відмова споживачеві в реалізації його прав, установлених законом України “Про захист прав споживачів” при придбанні неякісного товару, обміну якісного товару, надання послуги.

“Держпродспоживслужбу часто сприймають як каральний орган і я дуже хочу змінити це ставлення. Ми повинні бути партнерами з бізнесом, при цьому метою нашого партнерства повинна виступати захист прав споживачів, спільна боротьба з фальсифікованою продукцією і надання послуг споживачам на найвищому рівні», — зазначила глава Госпродпотребслужби Владислава Магалецька на зустрічі з лідерами ритейл-галузі України та Асоціацією рітейлерів Украіни.

Від admin